Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 26 april 2011

Av laila berglund - 26 april 2011 14:24


Babyrummet är på gång.

Igår fick vi hem ett vitt skåp som vi fått av svärmor. Det skall stå i babyrummet så vi kan ha babysängkläder och hygienartiklar i det. Men det måste målas om för den vita färgen har börjat flagna. Men det är ett jätte fint skåp. Så igår ställde vi in det i babyrummet och sedan fyllde vi det med saker så länge. Städade även upp där inne och gjorde fint. Nu saknas bara några små saker sedan är det klart och redo att användas. Så nu får tiden rulla på så liten får se sitt rum. Men ibörjan sover han ju inne hos oss så det tar ett tag inna han får sova i sitt rum.


Mamma och pappa älskar dig, liten 'v

Av laila berglund - 26 april 2011 14:11


89 dagar kvar.

Halsont, och trasig sömn.


Natten som var, var absolut inte den bästa jag varit med om. Halsbrännan har äntligen försvunnit. Men den ersattes av något annat. Extrem halsont. Så jag har haft en rikitgt trasig sömn inatt. Har knappt fått en blund. Har legat och knarkat halstabletter och vatten, sedan sprungit på toa flera gånger för att kissa. Så natten var ej kul. Känns som om jag har stora kött sår i halsen. Uscha vill bara bli frisk. Tungan är alldeles svälld, likaså halsen, känner mig sårig i halsen, har någon blåsa i halsen med och sen känns det som om jag har feber. Helt klen.

Varför skulle jag åka på detta skit nu för? Nu vill jag bara bli frisk. Men jag kommer få fortsätta knarka halstabletter i några dagar till troligen. Och prata kan jag knappt heller. Det smärtar ju så mycket.


Imorgon börjar vi på Föräldragruppen. Får hoppas att älskling får gå från jobbet tidigare, annars tvingar jag med syster Lizz, så får hon lära sig lite istället:)


Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards