Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 14 april 2011

Av laila berglund - 14 april 2011 19:58


Önskelistan inför BF.

  • En Skötväska
  • Skötbord
  • Byrå till babyrummet
  • Spjälsängsskydd
  • En massa babykläder
  • En massa blöjor
  • Bröstpump
  • Bärsele
  • Badbalja
  • Sängmadrass
  • Babykudde

Det är väl dom sakerna jag kan komma på nu i alla fall. Så det är lite kvar innan vi är klar för förlossningen. Jag hoppas vi får ordning på allt.

Av laila berglund - 14 april 2011 15:35


På språng i fin vädret.


Snart är det helg igen då. Men inte vila för det inte. Har en massa saker som skall göras dessutom skall hjärtat mitt jobba under lördagen och jag skall stå på loppisen på söndag.

Denna underbara vårdag började med att kliva ur sängen vid tolv tiden och sedan ut på en 40min promenad med vovven, och det var så varmt i solen så vi var alldeles färdiga när vi äntligen kom hem. Flåsade som bara den. Men vi har sett en massa fina vårtecken ute. Bland annat, en massa humlor som försöker hitta dom få blommor som växt fram, nytt grönt gräs, bäckar som börjar rinna med mysigt vatten, kvittrande fåglar, vitsippor, myror och annat mys.


Har nu varit inne i någon timma men jag tror det får bli en till sväng nu, dels för att det är sådant underbart väder ute och sedan tänkte jag handla lite, så tar med mig vovven på en promenad igen.


Myspys !

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards