Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 13 april 2011

Av laila berglund - 13 april 2011 20:04

Magen v 25-26.


Nu när man är inne i vecka 26 börjar man riktigt känna av att det är liv inne i magen. Vår lille son bara stojjar och har sig där inne. Längtar tills han kommer ut.

Vill bara hålla honom i famnen och pussa på honom nu.


  

Av laila berglund - 13 april 2011 15:21


Spring Fever, at last.


Sovmorgon och därefter blev det gör mig ordning och sedan tog jag och Cash en lång promenad ner mot stan i det dystra men sköna vårvädret. Det var så skönt att få sig en promenad och lite friskluft. Vi hade planerat att hälsa på pappa en sväng men han och Amalive var på gymmet då tydligen så det blev inte till att besöka dom inte. Så vi fortsatte vår promenad ner mot stan och sedan hemmåt. Så vi har i alla fall varit ute och rört på oss i 1 timma och 20 minuter idag i alla fall.


Vi fick några fina vårbilder med oss från vår promenad också.

Synd bara att ingen kan kratta och sopa ute, vore mysigt om man kunde se

alla dom fina blommor som försöker växa på sig och titta fram.


   

   


 


   



      


Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards