Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

en stilig julkarl ..

Av laila berglund - 16 december 2011 15:26


Jag bestämde mig för att inte köpa tomte kläder till William och ha på han på julafton. Så tråkigt och uttjatat

att exakt ALLA med bäbisar skall ha det. För visst ville ja ha och ta lite mysiga foton men det kan ja göra i mellandagarna. Men hittade något ursött och stiligt till han på julafton. Så klickade hem detta i förra veckan,

väntar bara på paket nu=)


 

Skall bli kul och se Willekillen i detta, kommer se sååå stilig ut min lilla karl.

Får se om han klassar ut far sin bara;P

 
 
Caroline - Mamma till Leah!

Caroline - Mamma till Leah!

16 december 2011 17:38

Snyggt! Leah ska inte heller ha tomtekläder, hon ska få ha en fin klänning och strumpbyxor istället, varför vara som dom allra flesta andra liksom :)

http://www.ninnix.blogg.se

laila berglund

17 december 2011 18:54

tack:P aa det blir så drygt om alla springer o ser exakt lika ut:S vill jag ha kort på honom i tomte kläder kan ja ju ta de i mellandagarna liksom. sen e min kille en tuffing, då ska de synas:P tråkigt när alla laddar upp exakt lika bilder på facebok sen. bara våra barn som inte måste vara samma. skönt det. Vill ju kunna skilja på dom:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av laila berglund - 22 maj 2012 20:43

  HEJ, VILL NI FÖLJA MIG IGEN SÅ BESÖK MIN NYA BLOGG.   www.lajlaberglund.devote.se ...

Av laila berglund - 21 maj 2012 17:58

  hej bloggläsare, vill ni börja NYSTARTADE blogg. lailaberglund.bloggplatsen.se   pussar ...

Av laila berglund - 30 december 2011 13:43

  Här är bilderna från i onsdags då vi var några stycken som träffades, prata, skratta, spelade spel, drack, gick en sväng på krogen och hade riktigt kul.                                        ...

Av laila berglund - 26 december 2011 23:15

  Wille har varit och hälsat på sin polare Albin. Blev mys i myspölen och lite allvarligt snack=P Gopojkarna.                                                            ...

Av laila berglund - 26 december 2011 14:15

  Idag kom Jennie, Williams gudmor, på besök. Så då måsta ju Wille vara finklädd så klart. Så det fick bli kläderna han fick av moster Lizette i julklapp. Böev lite fika och mycket prat när Jennie var här, Wille fick julklappar och sitta i Jenn...

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards