Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 25 april 2011

Av laila berglund - 25 april 2011 19:30


Grillat & alkoholfri cider.

På vägen ner till stan med älskling och lillvovven fick jag veta att vi tydligen skulle äta grillat idag, så mycket hänger jag med. Och vi skulle även grilla med Micke och Kristina. Så jag hänger absolut inte med i svängarna nu för tiden. Men innan det bliv till att grilla så gick jag, Pontus och Micke tillsammans med vovven till Sibylla för att ta en mjukglass och vi satte oss vid ån och prata lite i finvädret. Sedan gick killarna och köpte köttet som vi skulle grilla till mat. På vägen hem mötte vi upp Kristina. Väl hemma så gjorde killarna iordning den hemlagade potatisgratängen som tog en timma att göra, samt började grilla köttet. För dom ville absolut vara Kock. Men det slutade ju med att jag stod med köttet på slutet i alla fall. Efter en timma fick vi mat, och till maten blev det en kall cider/öl. Men för lilla mig fick det bli alkoholfri cider (läsk vill säga). Vi hade flyttat ut köksmöblerna ut på altan och åt där i solskenet, och det var nå sjukt varmt. Efter maten blev det musik, prat osv.


Tack för en trevlig dag och trevlig sällskap:)

Av laila berglund - 25 april 2011 12:04


90 dagar kvar.

Gårdagens inköp


Jag och älskling beställde lite kläder igår som passar jättebra

nu när det blivit så fint väder ute:) Så nu tänkte jag kasta

upp lite bilder på våra kommande kläder.


   Älskling's nya skinnjacka. 1495kr, HALENS.


   Svart/mönstrad klänning endast 99kr, HALENS.


   Min nya Skinnjacka, nu endast 300kr, HALENS.   En frän dimrosa klänning, 199kr, HALENS.

            4 par leggings blev det. Färgerna: svart, lila, mörkturkos, svart.


   En ursnygg WCT-jacka. Svart med guldränder. Endast 137kr nu. HALENS


Så nu hoppas jag att våra paket kommer hem snart, vill ju

testa dom nya kläderna så klart:) Ge mig, ge mig, ge mig.


Nu skall jag strax hoppa i badet för att sedan fixa mig

och möta älskling på stan. Kanske blir till att ta en

mysig vårfika eller något sådant i detta finväder med.

Det är ju älsklings sista lediga dag sen skall han ju

tillbaka till jobbet igen, och ruschen, uscha det längtar

jag inte alls till för då får jag vara ensam hela dagarna.

Men har ju fått umgåtts med han nu under påskhelgen.


Puss & Kram.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards