Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Men ere fest eller ?

Av laila berglund - 30 december 2011 13:43


Här är bilderna från i onsdags då vi var några stycken som träffades, prata, skratta,

spelade spel, drack, gick en sväng på krogen och hade riktigt kul.



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


   


 


Och jag vill påminna Sarah om att man ALLTID skall låsa toadörren när

man skall på toan. Annars kanske man får besök av någon mystisk

kille ;) HAHA

Tack för en underbar kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av laila berglund - 22 maj 2012 20:43

  HEJ, VILL NI FÖLJA MIG IGEN SÅ BESÖK MIN NYA BLOGG.   www.lajlaberglund.devote.se ...

Av laila berglund - 21 maj 2012 17:58

  hej bloggläsare, vill ni börja NYSTARTADE blogg. lailaberglund.bloggplatsen.se   pussar ...

Av laila berglund - 26 december 2011 23:15

  Wille har varit och hälsat på sin polare Albin. Blev mys i myspölen och lite allvarligt snack=P Gopojkarna.                                                            ...

Av laila berglund - 26 december 2011 14:15

  Idag kom Jennie, Williams gudmor, på besök. Så då måsta ju Wille vara finklädd så klart. Så det fick bli kläderna han fick av moster Lizette i julklapp. Böev lite fika och mycket prat när Jennie var här, Wille fick julklappar och sitta i Jenn...

Av laila berglund - 25 december 2011 19:30

  gick över till pappa en sväng på förmiddagen, fick lite julfika, pratade lite, Wille myste med moster och morfar.                         Sedan ut till sandarne igen för julbord och lite spel.         ...

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Skapa flashcards