Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg under augusti 2011

Av laila berglund - 31 augusti 2011 13:08



Idag är vår pojke hela 3 veckor gammal

Tiden bara rullar på och det är skönt att

han växer på sig som han ska. Snart kommer

han i alla kläder vi köpt till han med.

Av laila berglund - 30 augusti 2011 20:51

 

Jaha, då blev det ännu en ny familjemedlem, eller?

Här är Pontus's fula skivställ som vi fick hem idag

från svärmor. Haha vilken gubbe.

Av laila berglund - 30 augusti 2011 20:48



Fick hem tyget till Williams korg idag, så nu är allt klart.

Nu kan han sova som en prins i alla fall

Av laila berglund - 30 augusti 2011 16:35


 


Haha jag bara måste kasta in denna söta lilla bild på min knasboll.

Han tappar nappen precis när mamma är framme med kameran.

Och det ser ju kul ut. Så nog allt får man sig ett gott skratt

Av laila berglund - 29 augusti 2011 15:46


Fick upp en artikel på aftonbladet när jag googlade på hur man

skall få bort mammamagen. Tur att man googlar innan man ger

sig in på att börja träna säger jag bara.


Artikeln: http://www.aftonbladet.se/wellness/article12628673.ab


Tydligen så ska man ABSOLUT EJ ge sig in på att göra situps.


Men jag skall i alla fall bli av med mina graviditetskilon så nu

får det bli lite ändring här. Nu slutar jag äta smör på mackorna,

dissar vitt bröd o håller mig till mörkt, godis får det bli mindre av.

Långa och flera promenader med vovven och lillen under dagarna

och skall lura med syster på vattengympa;P

Av laila berglund - 29 augusti 2011 15:38


  


Idag tänkte jag ge mig in på att göra en fläskpannkaka. Dock blir

det glutenfri eftersom hjärtat ej kan äta med gluten i. Får se om

jag lyckas få den lika fin som denna på bilden

BVC

Av laila berglund - 29 augusti 2011 15:27


Idag blev det åter ett besök på BVC för att kolla hur mycket William

gått upp i vikt och så vidare. Och eftersom han ligger så bra till nu

så behöver vi bara gå en gång i veckan. Tack och lov. Vi var senast

där i onsdags, vilket är 5dagar sen och sedan dess har han ökat med

260 g, så idag vägde han alltså 3390 g:) Gud va skönt att veta att det

bara går uppåt. Hoppas det kommer rulla på åt det hållet nu. Men

det syns att han lagt på sig lite. Nu ligger liten och sover i

sin mysiga korg 


 

William o vagnen på vägen hem från BVC.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards