Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 21 april 2011

Av laila berglund - 21 april 2011 13:52


Thank you for being You.


  


Jag vill tacka dig Amalive för att du har modet och vågar ta

steget in i tre tonårsflickors liv och tar hand om dom som

dina egna döttrar. Vi är så tacksamma att vi har en

kvinnlig förebild, någon att prata med och rådfråga.

I want to thank you Amalive to ensure you have the courage

and dare to step into the three teenage girls' lives and take

care of them as your own daughters. We are so thankful that

we have a female role model, someone to talk to and consult.

'v

Av laila berglund - 21 april 2011 13:25


94 dagar kvar.

Pictures of the day.

Uscha natten som var var en av dom värsta jag varit med om. Hade sådan jävla smärta i bäckenbenen som sitter fast i ryggraden så jag ville bara tjuta av gråt. Smärtan var näst intill olidlig. Kunde knappt resa mig för att gå till toan och heller inte ta mig tillbaka ner under täcket efter toabesöken. Hade så svårt att röra mig. På något sätt lyckades jag somna med smärtan. Men var helt stel och hade så ont när jag tog vovven på morgon promenad i fin vädret för några timmar sedan.

Hoppas det inte blir ännu sämre.


      

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards