Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 22 april 2011

Av laila berglund - 22 april 2011 22:00


92 dagar kvar.


Glassiga tider & mysiga grillnätter tar sin början.


 


Jag och älskling tog vovven och promenerade i finvädret ner till pappa för att hälsa på dom nu när det ändå är påsk tider. Underbart väder att vara ute i. Hemma hos pappa så blev jag bjuden på jätte god mat som Amalive hade gjort:) Yammi. Efteråt gick vi tillsammans med systrarna mina ner på Sibylla och invigde våren med en mjukglas var vid ån:) Mums, det var riktigt mysigt och skönt var det i solen med, synd bara att den inte tog mer.


Någon timma efter blev det E-center för att storhandla och fylla frys och kyl. Vi köpte äntligen en grill med och självklart invigde vi den igår kväll:) Först monterade jag och Pontus ihop den, tänk att det lyckades vi med:) Sedan blev det grilla flintastek och äta tillsammans med en god potatissallad:)



               

Puss & Kram.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards