Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 23 november 2011

Av laila berglund - 23 november 2011 12:32


Nu sitter Wille och leker med sin nya elefantskallra från Ikea i sin bilstol framför

tv:n. Jag lagar köttbullar, makaroner och brunsås. Tänkte skulle skynda mig att

ställa mat på spisen såatt hjärtat får i sig lite mat nu på lunchen då han kommer

hem för att gå ut med hunden. Mums, gott det skall bli med mat i magen!

Var på Ikea igår med syster, Pontus och Willaim. Och William var JÄTTE duktig

kille. Men det var nog riktigt spännande att först åka en massa bil (fast han sov)

och sen vara på ett stort köpcentrum.. Det blev en massa köpt iaf, men får

inte packa upp förrän i nya lägenheten till veckan. Men fixade fotoramarna o

lite i nya albumet i alla fall. Nu blir det troligen Claes Olsson på Fredag o köpa

resten om vi ska Pricktesta Wille.


Idag blir det packa, packa och träna!

Älskar mina pojkar.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards