Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 4 november 2011

Av laila berglund - 4 november 2011 23:22


Har verkligen tröttnat på att alla skriver DÖDERHAMN!

Så omoget och fjortisaktigt!

Det heter Söderhamn, så enkelt var det.

Av laila berglund - 4 november 2011 22:51


Blev en promenad ner på stan i det ruggiga höstvädret idag. Och idag slapp jag och Wille gå ensam. Hade

trevligt sällskap av Ronja och hennes busfrö Albin =) Skönt att få komma ut lite, prata av sig mammor och

tanter emellan=) Vips sa det så hade nästan 4 timmar flygit iväg av allt vårat prat =P Mycket trevlig dag och

det tycker jag vi måste göra om.



Efteråt gick vi till Pontus´s jobb och där träffade vi Wille´s goa kusiner, faster o hennes karl =) Efter lite don och

sånt bar det av hemmåt för mat. Sen blev det ett gympass med syster på CITYGYM! Sönt. Nu har jag badat,

kollat på Idol och skall mysa med hjärtat nu medan wille sussar i sängen.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards