Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 2 november 2011

Av laila berglund - 2 november 2011 14:36


Idag fick det bli en mys dag här hemma, slöa lite och sådant. Samt plocka lite granna. Eftersom varken jag eller

William är så särsklit pigga. uah. Något virus eller så som går nu. Och vi är ju upp i varann 24/7 så vi verkar ha

åkt på något nu. Så då blev vi hemma idag, förutom den lilla men mysiga promenaden med vovven imorse,

sen fick ölskling ta han på lunchen. Wille sover och snarkar som en karl just nu i mamma och pappas säng.

Själv ska jag nog kura ihop mig i soffan och fortsätta kolla på Glee, Kanske skämma bort mig med en påse

popcorn. Hihi. Ikväll blir det ett gympass på CITYGYM med syster igen och imorrn blir det kalas hos min pappa.


 


Pontus, måste bara säga att du är grymt duktig. En underbar pappa, som finns där för mig och William.

Du hjälper mig när du kommer hem frpån jobbet, fastän du jobbat i 8 timmar så tar du över allt. Tar

Wille och vovven, fixar oftast maten med. Och det är skönt att veta att du finns. Och skönt att få slappna

av lite grann. Och det är så kul att se, för varje gång du kommer hem från jobbet så skiner hela Williams

ansikte upp och hela han bara strålar. Han älskar verkligen sin pappa Och det gör mig tårögd att se =')

Jag älskar dig Pontus, mitt hjärta

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards