Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 16 november 2011

Av laila berglund - 16 november 2011 23:09


Uah idag har jag haft det fullt upp. Hade det rättlugnt på morgonkvisten fram till ca 13::30.

William lyckades sova ända till 9:47 sen var det bara för mig att kliva upp för han började

stöka och donai sömnen, det visade sig dock vara en rejäl rap=) Så mellan 10 och 13:30

vart det mata han, och mys lite, fixa mig, kolla runt lite på datan, och sedan tog jag bussen

till Sjukhuset för att kolla den satans tån. De dom sa där var i alla fall att dom skall skriva

ut en Anibiotika kur på 10 dagar åt mig, puh! hoppas det fnukar så jag slipper operation av tå igen.


Efteråt började jagtrava ner mot stan med hittade en mysig secondhand butik - MaGasin 4

(BARN) med en massa barnsaker, hittade en ganska ny, fräsch och suuuuper gullig liten

jacka/kofta till William för 39:- i mysig babyblå färg och med blåarävar i luvan. Så nu skall

jag bara tvätta den=) Drog dit älskling till affären en stund med. Sedan trampade jag vidare

hemmåt. Hemma blev det rasta hunden, plocka upp en massa saker, blöjor, kläder, rensa

papper,plocka iordning disk, förbereda för matlagning, torka, dammsuga, tvätta och bäddade

sängarna med. Sen kom mina hjärtan hem och då tog jag hand om lillkillen medans älskling

gjorde mat=) Vid 18:30 blev det ut med hunden en sväng och sedan cyklade jag i kylan ner

till CITYGYM och tränade lite mage, ben och armar med syster L. Sen vart det cykla till

Willys på hemvägen. Väl hemma blev det tv och mata lillkillen som inte nöjde sig med

EN flaska mat, han ville helt plötsligt ha TVÅ =O Aldrig hänt tidigare.


Och nu sitter jag här, har nyss badat med William och lekt lite med vovven. Nu

skall jag koka lite nappar, vatten till Willes mat och sedan skall jag och hjärtat

lägga oss på varsin sidaom Wille och pussa sönder han när han sover. Nää, det

får ja ju inte. Då vaknar han=)



PUSS & KRAM:

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards