Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 1 november 2011

Av laila berglund - 1 november 2011 19:00



Inget utan er, mina hjärtan

Av laila berglund - 1 november 2011 18:30


Det var ju meningen att jag och Wille skulle på Öppna Förskolan med Albin och Ronja idag,

vi lyckades vakna i tid Men lillkillen min bara grät och grät och ville inte som mamma ville.

Det tog en evighet att klä honom. Han visste ej om han ville äta eller sova. Håller han på

att bli sjuk? Så när vi äntligen hade kommit ut på promenaden med vovven så hade Ronja

och Albin varit på skolan i ca 2timmar så det verkade inte vara någon idé att gå dit, för Wille

skulle nog ej tycka om att vara inne heller. Så istället blev det till att vara ute i friska luften

med mostrarna och ta lite mysiga foton, dock gick humöret upp och ner då med. Men han

var glad långa stunder i alla fall.






























 








Och SÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR trött var mitt hjärta när vi kom hem.


William ÄLSKAR sina blondiner till mostrar ;)


Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards