Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 3 november 2011

Av laila berglund - 3 november 2011 21:45


Idag fyllde pappa min år så det blev till att gå dit på lite fika då älskling slutade jobba. det bjöds på en jätte

god hemmagjord tårta =) Mums! Och av oss fick pappa två böcker. En om något romar grejs eller vad det

var, en bok av hans intresse i alla fall. Så mycket vet jag =p och sedan en bok om hur man är en

RIKTIG karl ;P Haha! Så nu kan han lära sig.


Lillpojken taggar för kalas genom att mysa efter badet.





Mys med moster=)


Wille för en allvarlig konversation medsin morfar på hans födelsedag.

Tror han försöker gratta honom osv =P

Av laila berglund - 3 november 2011 12:14


Grattis på din 46årsdag pappa.

Och du är inte bara pappa, son och bror längre, du har fått två nya titlar. Svärfar

och morfar=) Du skall veta att mig, och mina systrar betyder du ALLT. För du

är den enda vi haft under vår uppväxt. Du har tagit på dig rollen två, istället för

att bara vara pappa fick du kliva in i mammarollen med. Och jag tror ingen

skulle kunna klara av det bättre än du gjort. Tack för att du fanns, finns och

kommer att finnas i våra liv. Och inte lämnar oss. Vi älskar dig, vår pappa



Och jag vill tacka dig speciellt för att du välkomnat pontus och William till

vår familj, och respekterar och värnar om dom såsom man gör med sina

amiljemedlemar Vare sig det är blodsband eller "ingifta". Du har ett stort

och varmt hjärta.


Grattis på din dag.

Av laila berglund - 3 november 2011 11:52



nu ligger mitt lilla hjärta och sover så sött. Han slocknade i vagnen ute så fick

smyga han till sängen. Själv skall jag äta mat, packa lite,mysa lite framför Glee

och fixa mig för pappas kalas idag:) hihi.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards