Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg under juli 2011

Av laila berglund - 4 juli 2011 15:00

Bilder från mitt lilla 21årskalas som vi hade igår här hemma.

Älsklings familj kom samt min familj & lite av min släkt.

Och en massa tårta och presenter blev det:)


                       

Av laila berglund - 4 juli 2011 11:45

    


Ett stort och varmt Grattis på mig själv då

på min 21årdsdag:)



Av laila berglund - 3 juli 2011 12:30


Vecka 38 , the big day isn't far away.

Av laila berglund - 2 juli 2011 20:15


Hjärtat och jag jorde två tårtor själva. Fast svärmor fick göra

dom glutenfria tårtbottnarna. Med resten fixade vi, fastän

hjärtat blev lack på bananerna. Och min tårta skulle ha

vunnit i en tårttävling mellan våra två tårtor. Hih ;)


                Älsklingstårta.

Min tårta :)

  




Av laila berglund - 2 juli 2011 16:16



underbar låt som man riktit njuter av att lyssna på:)


Av laila berglund - 2 juli 2011 12:19


Då var det lördag idag, det innebär att älsklings semestervecka är slut för nu och på måndag blir det jobbet för han igen. Uah lite tråkigt, var ju skönt att få hjälp här hemma. Men det är inte långt kvar tills hans näste semestervecka och tills liten kommer och då kommer han vara hemma mkt ju.


Det är nu typ 4e dagen i rad som jag har grym huvudvärk. Den kommer ju bara fram och tillbaka hela tiden. Inget hjälper, varken alvedon eller 400 liter frisk luft och vatten. Nej nej. Men jag får hoppas det blir bättre snart, det kanske bara beror på vädret osm jag annars tycker är perfekt nu för jag vill ha det mulet ute, inte sol. De är så jobbigt om man har stor gravidmage.


 


Tror att lillkillen min börjar lägga sig rätt i magen nu, för han har donat rejält nu sedan i torsdags. Så som han aldrig gjort tidigare och konstiga ställningar har han hamnat i. Haha så jag hoppas jag får höra på tisdag att han fixerat sig. Det är ju trots allt bara 22 dagar kvar till BF. Men det är mysigt att busa med han iaf. Han blir väldigt sur när pappa kommer o busar, ibland verkar han spela livlös och ligger stil utan att svara. Men svarar när mamma rör honom :P hihi. Nej nu får han ju komma ut, vill ju pussa o krama på min lille prins.


Morgondagen kommer troligen att bli fullt upp. Jag fyller år på måndag men då jobbar ju typ alla så vi firar min 21årsdag imorgon istället med tårta och så här hemma med våra släkter. Så ikväll blir det till att baka två tårtor och sen städa lite till så allt är klart och fint för imorgon.


Men nu skall jag få min karl att sluta spela tråkiga Zelda och spela lite Mariokart Wii med mig ist;)


 

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards