Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av laila berglund - 20 juli 2011 21:37


  


Vill måla vår vita spjälsäng i mysig babyblåfärg

har jag kommit på nu. Skulle ju vara ursött och lite

mer pojkaktigt och passa lillkillen perfekt.

Av laila berglund - 20 juli 2011 21:14


Igår började jag bli dålig mot kvällen. Det började smärta i bäcken,

jag fick huvudvärk, yrsel, illamående, och mina tidigare molande

mensvärkar blev intensivare och allt mer regelbundna. Istället för

att ha lite förvärkar per dag så kom det värkar i vågor. Det gick

ungefär 15min mellan varje våg av värkar i nedre del - mitten av

magen samt ryggslutet. Och började även att hyperventilera. Och

så var det i några timmar. Och allt jag kunde göra var att andas och

ta det lugnt samtidigt som tårarna kom för det var jobbigt, speciellt

eftersom att huvudvärken bara steg i samband med värkarna. Och

min underbara älskling var så söt och hämtade blött papper och

torkade mina tårar och min utspridda mascara :,) Men som sagt

så varade det bara i några timmar,


Men nu vet vi att det allt är något på gång i alla fall. Varken

vattnet eller slemproppen har gått ännu tyvärr, men mina

förvärkar och molande mensvärkar kommer allt mer regelbundna

och nu värker det i mitt bäcken så fort jag rör mig. Liten har rört

sig ordentligt neråt, han ligger ju som sagt redan fixerad men han

börjar sparka sig utåt och vill till mamma och pappa:)


Bara 3dagar kvar till BF.

Puss & Kram.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards