Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av laila berglund - 4 juli 2011 15:55


Hihi, jaa nu känns det som jag blivit lite tantstämplad. Om inte annat borde jag kanske bli det. Fick ju en symaskin av älskling i present. Eftersom jag tjatat om det i typ 4-5år.Och nu är väl den stund då jag behöver det som mest då vi ska ha barn och allt. Så man kan laga babykläder och annat kul.

Så nu har jag suttit hela kvällen igår och lekt med maskinen då, och det gjorde inte älskling något för han fick sitta och närda Zelda.


   

Fick en massa bra och mysiga saker igår och har definitvt användning för allt.

Fick bl a. Kuddar, armband, blommor, byxor, hårprodukter, en massa saker till baby som vi saknade, babysängkläder, babybadbalja, skor osv osv. Så nu är väl allt till bäbin klart i stort sett. Lite mer blöjor bara. Och självklart bäbin själv:)

men nu väntar jag ju bara på tecken på att förlossning skall sätta igång.


      

Blev en liten promenad med vovven i det halvmysiga vädret idag med. Skönt att solen ej steker. Jag vill ha det trista och svala vädret. Bäddat och fixat klart vagnen med så nu är den klar för användning i alla fall.



 

Av laila berglund - 4 juli 2011 15:00

Bilder från mitt lilla 21årskalas som vi hade igår här hemma.

Älsklings familj kom samt min familj & lite av min släkt.

Och en massa tårta och presenter blev det:)


                       

Av laila berglund - 4 juli 2011 11:45

    


Ett stort och varmt Grattis på mig själv då

på min 21årdsdag:)



Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards