Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg under juli 2011

Av laila berglund - 12 juli 2011 21:53



Klickade hem tre plagg för snart en vecka sedan och längtar tills dom kommer.

Kan knappt bärga mig. Det blev 2 Bh:ar eftersom att jag behöver större storlekar och sen blev det en lång klänning med så det blir lite sommarmys:)


Sen klickade jag hem ett paket idag, hoppas bara att det går igenom. Isåfall har jag det paketet om cirka 3 dagar.



Tyvärr så går det ej att ladda upp bilder nu men men:/

Av laila berglund - 12 juli 2011 17:30


 


Inte kan jag vara sur på hjärtat mitt när han kommer

hem med en sådan här fin bukett:)


Jag älskar dig Pontus

Av laila berglund - 12 juli 2011 12:20


11 dagar kvar till BF

Av laila berglund - 11 juli 2011 16:22


Nu vill vi ha dig i våra armar,

vår älskade son

Av laila berglund - 11 juli 2011 16:12

 

Ja, blåmärken och skrubbsår brukar vara tecken

på en svensk sommar. Och jag har då allt lyckats

med det nu i alla fall. Skulle hoppa ner från bryggan

i stenö och hoppade på kättingen i vattnet. Duktiga mej!



Av laila berglund - 11 juli 2011 13:40


Nu är det 12 dagar kvar till beräknad förlossning (räknaren

här på bloggen stämmer ej). Och mycket är på gång inne i

magen så undrar om det händer något denna vecka. Inatt var

det livat i alla fall och även nu är det full rulle. Sammandragningar

och förvärkar kommer titt som tätt och blir bara starkare och

starkare för var gång. Den molande menssmärtan tar kol på mig.

Huvudvärken och illamåendet är grymt drygt, men det underlättar

lite att solen ej är framme så mycket i alla fall. Skönt är ju det.


Idag händer inte mycket, skall äta lite strips och korv nu

till lunch och sen blir det ligga framför tv:n, promenad och

dammsuga innan hjärtat kommer hem.



Av laila berglund - 10 juli 2011 13:04


Tänker göra en liten hårmakeover om en månad, högst!

Behöver nu hjälp med att välja åt vilket håll jag skall gå.

Så vore snällt om ni sa er åsikt.


    



 Skall jag ha:


1. Svart hår med blonda slingor

eller

2. Svart hår med blodrödaslingor?


(skall sätta i förlängning.)


Lägg din röst!


Av laila berglund - 10 juli 2011 11:55


Vecka 39 idag


.. Och nu börjar jag känna att det nog allt är något på gång.

Har förvärkar allt tätare och tätare nu, lite har rört sig

ordentligt mycket neråt. Han har intagit helt nya

ställningar jämfört med vilka han har legat i tidigare.

Har även börjat må illa igen som jag gjorde i början

av graviditeten, vilket är lite jobbigt men kan ju vara

ett tecken även det... Det kommer bara fler och fler

tecken på början på förlossning hela tiden.


 


Nu är det bara ca 13dagar kvar

så nu får min pojke komma ut

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards