Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 21 december 2011

Av laila berglund - 21 december 2011 15:33


Idag har jag och syster lekt hemmafruar, typ. Satte igång och `baka´ en massa knäck inför julafton.

Blev kalasmycket, fick ej plats i min frys, så syster fick ta hem två stora tallrikar och mumsa på.

Så nu blir hon tandlös till jul =) Hihi. Och jag gjorde så mycket att det koka över och rann över

hela spisen och börja osa en massa, snabb upp med fönstret och veva handduk vid

brandvarnaren ifall att. Vi klarade oss. Jag som alltid gör själva kokandet så perfekt annars.



Av laila berglund - 21 december 2011 15:26


Jo tack, nu börjar man se vad som går i arv och sådant. William har börjat blivit riktigt jäkla

envis. Han ska ha det på sitt sätt, annars duger det inte. Och helst på direkten. Försökt natta

han i 2.5 timmar nu för han varit så trött, men han skall streta emot var man än lägger han,

han sparkas och skriker och skäller på mig. Så han är inte glad på mamma idag. Så hoppas

han tycker om att pappa kommer hem strax. Nu har jag äntligen, efter mycket om och

men fått han att somna - PUST! Som sagt, envis som mamma, (mostrar och morfar.)


men han är ju så jäkla sött ändå, vill bara pussa sönder han.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards