Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 1 december 2011

Av laila berglund - 1 december 2011 18:30


idag fick Wille en hoppgunga av pappa sin. Och han tyckte det var helkult fastän

han var bra kort för den=) jättebra gunga är det, men kostar därefter=P



   


 


 

Av laila berglund - 1 december 2011 14:29


Herregud, mycket att göra men inte mycket tid över. Är ju bara jag hemma om dagarna då karln min jobbar:),

så då blir det leka, mysa, mata och byta på Wille när han är vaken. Och så fort han somnat skyndar jag mig

att försöka göra klart det kan kan i lägenheten. Men vi har ju kommit bra långt dom dagarna Pontus varit ledig

men har ju som sagt lite kvar att göra.


[  ] Sätta upp gardiner i köket.

[ /] Tömma alla kartonger.

[/ ] Tömma alla svarta säckar.

[  ] Bära ner en massa saker till förrådet.

[  ] Tvätta.

[ /] Sätta upp alla tavlor/spegel.

[  ] Sätta upp tv: i sovrummet.

[  ] Ta upp resten av alla kartonger från garaget.

[  ] Ta hem bokhyllan/vitrinskåpet och fylla den.

[  ] Julpynta klart.

[  ] Städa.



Så nu får jag sätta igång, men så svårt när man måste smyga så killen ej vaknar.

Av laila berglund - 1 december 2011 11:30



 


  


  


  


Puss & kram.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards