Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 16 december 2011

Av laila berglund - 16 december 2011 15:26


Jag bestämde mig för att inte köpa tomte kläder till William och ha på han på julafton. Så tråkigt och uttjatat

att exakt ALLA med bäbisar skall ha det. För visst ville ja ha och ta lite mysiga foton men det kan ja göra i mellandagarna. Men hittade något ursött och stiligt till han på julafton. Så klickade hem detta i förra veckan,

väntar bara på paket nu=)


 

Skall bli kul och se Willekillen i detta, kommer se sååå stilig ut min lilla karl.

Får se om han klassar ut far sin bara;P

Av laila berglund - 16 december 2011 12:26



mitt hjärta dunkar för er

Av laila berglund - 16 december 2011 12:16


Haha, Pontus och jag skulle testa att sätta Wille i matstolen och se hur han sat i den

eftersom att han skall sitta i den vid julbordet sen. Och jo det funkade suveränt, om

han fick ha en liten kude framför sig bara, för det var lite glapp. och han verkade tycka

det var superspännande. han blev tyst direkt och hade  ju tv:n framför sig och det var

ju ett större plus tyckte han som alltid får se tv:n typ underifrån. Och nu blev det

jämnhöjd. Hihi så sött!


 

   


   


   


   


Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards