Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg under oktober 2011

Av laila berglund - 24 oktober 2011 15:07



 


idag myser vi tre hemma

Av laila berglund - 24 oktober 2011 14:42



Guuuud vad jag är stolt över vår lilla prins. han har länge försökt att lyfta

nacken själv, verkligen envisats. Men nu så håller han upp nacken själv,

dock lite svajjigt men han blir ju bara bättre och bättre för dag som går.

nu behöver man inte sitta och hålla i hans huvud hela tiden och

oroa sig för det=) vad skönt. Och detta glr att han nu vill se ALLT!

Av laila berglund - 24 oktober 2011 14:19


Var på Barnenshus med mina pojkar igår och handlade lite

för presentkortet Wille fick av sin farfar:)

Det blev en ny babysitter så nu har skrutten ngt mysigt att gunga i om

dagarna. Plus att det som är så bra med denna e att man kan ställa om fot

och ryggstödet i olika lägen så han kan sitta eller ligga. Sen e den helläcker ;P

  

Sen fick det bli en mobil till vagnen så Wille har något att titta på och

leka med under promenaderna.Blir så tråkigt att kolla på mamma och

pappa =) Haha! Och det var ju självklart Pingumobil Och sen blev

det två bitringar han kan leka med.

  

 

Blir till att köpa detta gym typ nästa vecka: =) För pingu e såååå söt och

vår pojk förtjänar bara det bästa. han kan ju inte ha det skruttiga vi köpte.

För det var något vi fick med av dom vi köpte barnvagnen av o det är

så hårt o litet.



 

Och imorgon kommer Willes nya säng som han får som doppresent av

sin mamma och pappa så då måste jag köpa detta spjälsängsskydd sen med=)


WILLE OCH MAMMA PINGU.

Av laila berglund - 23 oktober 2011 00:15






 


Wille ligger och myser i sin nya pyjamas från Micke och lyssnar på skivan

från familjen Baglien (faster med karl sin och Willes kusiner), och mamma

och pappa sjunger ur boken till skivan. Så det blev ju pjyamasparty här

hemma efter dopet kan man säga:) Sååå mys!


jag er.

Av laila berglund - 22 oktober 2011 19:00































































  


         

Tack alla underbara som medverkade.


Av laila berglund - 21 oktober 2011 13:38


Vaknade 7 imorse, matade och byttepå William, nattade honom igen. Sen

vaknade jag av att han jollrade i sömnen vid 9 tiden. Så då förstod jag att

han ville att jag skulle upp.Så jag gick upp och fixa hans mat, kläder och

blöja. Mata honom, bytte blöja och klädde honom och sedan tog vid närmare halvelva en tur med vovven i finvädret. Och William tuttade sött i vagnen och

njöt.


Efter en promenad på 40 minuter kom vi in, mata och byta på William och

sedna la jag mig med honom i sängen och där låga han med sin ´tuttta´

(nappen) tills han tillslut somnade. Då smög jag upp. Satte igång med maten,

kasta i min nya hårfärg. Väntade på maten, åt och nu för ett par minuter

sedan har jag sköljt ur den röda färgen:) Så nu är man nyfärgad och färgglad

till dopet imorgon:) Och William sover fortfarande. Pratade nyss med Pontus

och sa att han måste sluta senast 16:30 idag om vi skall hinna med allt till

dopet imorrn samt packa flyttlådorna. Nu ska jag snart väcka min buse,

mata och byta honom och sen mysa med han i en timma innan det blir

pormenad igen innan Pontus kommer hem:)


Puss & Kram.

Av laila berglund - 20 oktober 2011 23:12


Tagit en mysig promenad i det friska och kyliga nattmörkret med min underbara lilla familj. Cash fick springa lös och lukta en massa och kasta pinne med älskling, Wille passade på att sova i vagnen som jag fick knuffa =) Myspys. Nu är vi inne igen. Nu ska vi alla äta o sen göra natta.


Puss & Kram..

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards