Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av laila berglund - 31 oktober 2011 22:14


Jag måste bara säga att jag/ vi gjorde världens bästa val när vi gav vår son namnet

William Kent, då namnet Kent är efter hans morfar (min pappa). Jag är glad att han fick

sitt namn efter min pappa, för han finns där för William, ställer upp för honom, för mig

och för Pontus. Hjälper, stöttar, lyssnar, förstår och kommer med råd och svar. Han finns,

utan att kräva något, utan att gnälla. Han vill bara vä.l Ge oss kärlek, trygghet och värme.

Och det uppskattar jag så. Så jag är glad att vi döpte vår son efter hans morfar, och

nte efter någon som vi skulle ha fått ångrat

 


William älskar och börjar bli otroligt fäst vid sin morfar, det börjar märkas. Och

det är för att han finns för Wille. Och det är så, man måste ju vara med från

början om man vill skapa ett starkt band till barnet.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards