Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

PINGU NOJJA :)

Av laila berglund - 24 oktober 2011 14:19


Var på Barnenshus med mina pojkar igår och handlade lite

för presentkortet Wille fick av sin farfar:)

Det blev en ny babysitter så nu har skrutten ngt mysigt att gunga i om

dagarna. Plus att det som är så bra med denna e att man kan ställa om fot

och ryggstödet i olika lägen så han kan sitta eller ligga. Sen e den helläcker ;P

  

Sen fick det bli en mobil till vagnen så Wille har något att titta på och

leka med under promenaderna.Blir så tråkigt att kolla på mamma och

pappa =) Haha! Och det var ju självklart Pingumobil Och sen blev

det två bitringar han kan leka med.

  

 

Blir till att köpa detta gym typ nästa vecka: =) För pingu e såååå söt och

vår pojk förtjänar bara det bästa. han kan ju inte ha det skruttiga vi köpte.

För det var något vi fick med av dom vi köpte barnvagnen av o det är

så hårt o litet.



 

Och imorgon kommer Willes nya säng som han får som doppresent av

sin mamma och pappa så då måste jag köpa detta spjälsängsskydd sen med=)


WILLE OCH MAMMA PINGU.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av laila berglund - 22 maj 2012 20:43

  HEJ, VILL NI FÖLJA MIG IGEN SÅ BESÖK MIN NYA BLOGG.   www.lajlaberglund.devote.se ...

Av laila berglund - 21 maj 2012 17:58

  hej bloggläsare, vill ni börja NYSTARTADE blogg. lailaberglund.bloggplatsen.se   pussar ...

Av laila berglund - 30 december 2011 13:43

  Här är bilderna från i onsdags då vi var några stycken som träffades, prata, skratta, spelade spel, drack, gick en sväng på krogen och hade riktigt kul.                                        ...

Av laila berglund - 26 december 2011 23:15

  Wille har varit och hälsat på sin polare Albin. Blev mys i myspölen och lite allvarligt snack=P Gopojkarna.                                                            ...

Av laila berglund - 26 december 2011 14:15

  Idag kom Jennie, Williams gudmor, på besök. Så då måsta ju Wille vara finklädd så klart. Så det fick bli kläderna han fick av moster Lizette i julklapp. Böev lite fika och mycket prat när Jennie var här, Wille fick julklappar och sitta i Jenn...

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards