Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg under augusti 2011

Av laila berglund - 9 augusti 2011 21:30



Kom till Hudik vid 8.20 tiden på morgonen och fick


order att gå omkring på stan i några timmar o få


sammadragningar och för att sedan sättas igång.



                    ¨


  

Av laila berglund - 8 augusti 2011 17:01

 

Jag älskar dig, dummer 

Av laila berglund - 8 augusti 2011 11:45


Då sitter jag här hemma vid datorn igen då. Var ju till Hudik

på en 2veckors övertidskoll igår och hade ju hoppats att dom

skulle sätta igång en. Men Nejdå! Vad är sjukhus till för nytta?

Varje gång man kommer dit så åker man ju ut snabbare.

Allt såg ju bra ut med min lille son och därför tycker dom att

han kan få ligga kvar - men hallå mamman i sig då?


Ska på en ny koll imorrnbitti, vad hjälper det att det går en dag

emellan då? Aja, jag har bestämt mig. Imorrn får dom ha mig

kvar vare sig dom vill eller inte. Punkt slut.

Av laila berglund - 6 augusti 2011 12:22


Oherregud, nu går jag in i vecka 42 idag & ännu

håller jag ingen bäbis i min famn. Märks att han

är en Berglund i alla fall. Envis och vägrar göra

som andra:P Men snart min lilla son måste du

komma ut. För blir det en koll i Hudik igen.


  

Av laila berglund - 5 augusti 2011 15:55


Pontus Hallström, måste bara berätta att jag

älskar dig från det allra djupaste djupet av mitt hjärta.

Du har tagit mitt hjärta med storm, bokstavligt talat.

I've never felt like this before. Du får mig att skratta

och le & därför älskar jag dig


 

Av laila berglund - 5 augusti 2011 12:56


Har gått hela 13dagar över tiden :(


  

Av laila berglund - 5 augusti 2011 12:47



Fick en riktigt läcker body till lillpojken av Sarah idag.

Haha den är riktigt grym ju. Han kommer ju bli en riktig

uffing i den. Tack Sarah:)     

Av laila berglund - 4 augusti 2011 19:54


Det är jobbigt när det blir som det blir, om det blir negativt.

Men nu har det blivit så - negativt alltså. Och det tynger hjärtat.

Nu när vi sitter i samma båt så ror vi åt varsina håll. Tragiskt.

 

  

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards