Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av laila berglund - 28 augusti 2011 20:58


 


Mina underbara sötnosar  

Av laila berglund - 28 augusti 2011 15:00


Sitter här vid datorn och bredvid mig i korgen ligger lille

William och halvt snarkar efter att ha ätit en massa samt

tagit ett bad. Älskling står i köket och skalar potatis till

dagens mat. Och vovven sover antar jag:) idag händer

inget speciellt vad jag vet. Pontus's syster och kille skulle

kanske titta förbi en stund för att se W men annars händer

ej så mycket idag. Vädret svajjar, så blir inne större delen

av dagen, städa lite och nöta Rena Rama Rolf. Blir nog en

liten promenad sen om solen vill vara framme.


Beställde 2 presenter till hjärtat idag, då han fyller 22 år

den 10e september så lika bra o vara ute i förväg. Han får

något mer senare. Men hoppas han blir nöjd över detta. Hihi.


Jag och älskling skall börja klura på William's dop, var och

när den skall vara samt hur vi vill ha det och så vidare. Så

vi har lite jobb framför oss.


Imorgon skall jag äntligen få veta hur mycket William

lagt på sig då han och jag skall till BVC igen för att väga

honom. Skönt! Hoppas han lagt på sig rejält. Men det

syns att han gjort det, mammas lilla knubbis. Hihi.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards