Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av laila berglund - 15 augusti 2011 18:30

  


Idag åkte vi till BCV för en extra nakevägning av William för att

se så han går upp i vikt istället för neråt som han tyvärr gjorde på BB.

Som tur var hade han gått upp 20gram ialla fall. Skönt att det är på

uppgång, annars hamnar vi ju på kvinnokliniken i Hudik och det vill

ej mamma. William var i alla fall jätte duktig inne på BVC, tyst som

ett ljus och bara låg och filosoferade som vanligt.


Olle kom även och hälsade på en sväng, och hade med sig en

present till lille William. Haha! En svart body som det stod

FÖDD HÅRDROCKARE på. Så när liten växt till sig lite kommer

pappa tvinga på honom den. Hihi. (bild kommer)


Av laila berglund - 15 augusti 2011 00:45


 


Idag är det sammanlagt 3 år som vi varit tillsammans mitt hjärta.

& jag älskar dig bara starkare och starkare. & tänka sig att nu har

vi även skapat ett litet liv tillsammans. Det känns så underbart,

så underbart att känna att du är en del av mig och tvärtom.


- Jag älskar dig P

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards