Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

Bvc på en tredje vägning.

Av laila berglund - 19 augusti 2011 16:23


Idag var vi på en tredje vägning denna vecka. Och som tur är

börjar liten gå upp igen. Hoppas att det rullar på riktigt

ordentligt nu. Så att han väger över 3000g på måndag då vi

ska väga igen. Men det tycker jag att han borde göra. Just nu

är William Och Pontus ute på äventyr. Dom skulle på affären

och sen till Pontus jobb, själv skall jag ut med vovven och kolla

hans skadade tass samtidigt och sedan in o vila en massa

innan jag startar med maten.


      


 
 
Ingen bild

sara berglund

21 augusti 2011 16:45

kom in på din blogg å ville bara säga JÄTTE GRATTIS TILL SÖTA POJKEN!!!!
vet ej om du minns mig men jag är iaf sara berglund syster till ante&kina berglund!!
träffade dig för rätt många år sedan i bland hos A å så!!(blandar mig inte i NÅTT bråk)
kommer ju ihåg dig som rätt liten å du vet då är det lätt att det känns som att du fortfarande är så liten å så nu såg jag att du själv blivit mamma å det känns faktiskt konstigt!!hehe!!
det är den bästa underbaraste känslan att få ett barn å jag är en riktig höns morsa(å killen en riktig höns farsa)haha!!
det är en stor händelse att få ett barn å den känslan å kärlek man känner kan man inte beskriva den måste upplevas!!
såg att ni bor på skytten å det gör jag/vi oxå på samma gård som A bodde på förr!!!
vill bara att ni ska veta att jag ej har så mycket kontakt med A å att jag ej blandar mig i det som nu hänt(vet inte riktigt vad som hänt)men hoppas du inte blir sur eller så att jag hittade din sida å skriver någon rad!!
STORT GRATTIS Å MASSA LYCKA TILL ER Å ERAN LILLE KILLE =)
Ha det sååå bra så kanske vi ses någon gång eller så =)
njut nu av livet som förälder å va rädda om varann å hälsa grattis till mostrarna oxå =)
hoppas du minns mig men tror nog du minns iaf min bror tror jag du minns =)
massa lycka till er!!kram sara

laila berglund

21 augusti 2011 21:42

tack tack ska du ha:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av laila berglund - 22 maj 2012 20:43

  HEJ, VILL NI FÖLJA MIG IGEN SÅ BESÖK MIN NYA BLOGG.   www.lajlaberglund.devote.se ...

Av laila berglund - 21 maj 2012 17:58

  hej bloggläsare, vill ni börja NYSTARTADE blogg. lailaberglund.bloggplatsen.se   pussar ...

Av laila berglund - 30 december 2011 13:43

  Här är bilderna från i onsdags då vi var några stycken som träffades, prata, skratta, spelade spel, drack, gick en sväng på krogen och hade riktigt kul.                                        ...

Av laila berglund - 26 december 2011 23:15

  Wille har varit och hälsat på sin polare Albin. Blev mys i myspölen och lite allvarligt snack=P Gopojkarna.                                                            ...

Av laila berglund - 26 december 2011 14:15

  Idag kom Jennie, Williams gudmor, på besök. Så då måsta ju Wille vara finklädd så klart. Så det fick bli kläderna han fick av moster Lizette i julklapp. Böev lite fika och mycket prat när Jennie var här, Wille fick julklappar och sitta i Jenn...

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards