Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Koppel och läskiga navkapslar

Av laila berglund - 20 oktober 2011 18:27


Var ute med vovven och William på en promenad för en timma sedan. Och hunden reagerar direkt när en gubbe kommer och går med EN KATT i koppel. För han trodde ju såklart att det var en hund. Klart Cash tror det. Jag har för mig jag med attman har hundar i koppel, inte fan skaväl katt behöva ha koppel. Antingen är dom inne eller ute katt. Inte en innekatt som får vara ute om den har koppel. Jag menar, katter är ju egentligen vilda och ska vara ute och jaga råttor, klättra iträd och härja. Tycker de är helt fel att ha dom i koppel.


Haha efter några meter blir vovven rädd och gömmir sig bakom mihg när vi närmade oss en stolpe där något glömt en navkapsel som lutar mot stolpen. Ju närmare vi kommer desto räddare blir Cash. Tillslut går jjag fram o lyfter den för o visa att den är ofarlig. Cash hoppar o sliter bakåt. Han måste troo den va elak :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av laila berglund - 22 maj 2012 20:43

  HEJ, VILL NI FÖLJA MIG IGEN SÅ BESÖK MIN NYA BLOGG.   www.lajlaberglund.devote.se ...

Av laila berglund - 21 maj 2012 17:58

  hej bloggläsare, vill ni börja NYSTARTADE blogg. lailaberglund.bloggplatsen.se   pussar ...

Av laila berglund - 30 december 2011 13:43

  Här är bilderna från i onsdags då vi var några stycken som träffades, prata, skratta, spelade spel, drack, gick en sväng på krogen och hade riktigt kul.                                        ...

Av laila berglund - 26 december 2011 23:15

  Wille har varit och hälsat på sin polare Albin. Blev mys i myspölen och lite allvarligt snack=P Gopojkarna.                                                            ...

Av laila berglund - 26 december 2011 14:15

  Idag kom Jennie, Williams gudmor, på besök. Så då måsta ju Wille vara finklädd så klart. Så det fick bli kläderna han fick av moster Lizette i julklapp. Böev lite fika och mycket prat när Jennie var här, Wille fick julklappar och sitta i Jenn...

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards