Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Ett extra BM-besök och en shoppingdag med hjärtat.

Av laila berglund - 25 juli 2011 19:02


Blev ett extra besök hos BM idag för att kolla lite på

bäbis och prata om lite speciella tider och sådant.

Fick veta att om jag ej kommit igång på fredag får

jag en tid till Onsdag nästa vecka för bedömning om

jag skall sättas igång då eller ej, sätts jag ej igång då

så blir det några dagar efter onsdagen. När jag alltså

gått över 2veckor från min BF. Så spännande att veta

att inom mindre än 14 dagar sitter jag och hjärtat och

gullar med vår lille son:)


Efter BM blev det stan en snabbis för min del, tog mig

lite mat i väntan på bussen hem sedan åkte jag och

älskling ut till Ecenter och där blev det mat. Tai mat,

mums!  Därefter blev det spendera pengar för fulla

muggar. En massa massa mat för hela månaden så nu

är vi laddade.


       


Sen har vi laddat upp med det sista

för vår lille son.

Köpte inför hans ankomst:

- Mera blöjor

- Mer våtservetter.

- Aminingskupor till BH ( till mig )

- 1 cool body

- 1 cool tröja


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av laila berglund - 22 maj 2012 20:43

  HEJ, VILL NI FÖLJA MIG IGEN SÅ BESÖK MIN NYA BLOGG.   www.lajlaberglund.devote.se ...

Av laila berglund - 21 maj 2012 17:58

  hej bloggläsare, vill ni börja NYSTARTADE blogg. lailaberglund.bloggplatsen.se   pussar ...

Av laila berglund - 30 december 2011 13:43

  Här är bilderna från i onsdags då vi var några stycken som träffades, prata, skratta, spelade spel, drack, gick en sväng på krogen och hade riktigt kul.                                        ...

Av laila berglund - 26 december 2011 23:15

  Wille har varit och hälsat på sin polare Albin. Blev mys i myspölen och lite allvarligt snack=P Gopojkarna.                                                            ...

Av laila berglund - 26 december 2011 14:15

  Idag kom Jennie, Williams gudmor, på besök. Så då måsta ju Wille vara finklädd så klart. Så det fick bli kläderna han fick av moster Lizette i julklapp. Böev lite fika och mycket prat när Jennie var här, Wille fick julklappar och sitta i Jenn...

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards