Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg under september 2011

Av laila berglund - 6 september 2011 18:11


 

Av laila berglund - 6 september 2011 18:07


Vaknar av att hunden kutar in och skäller som en idiot uppe i

sängen vår. herregud, det gick ej att få tyst på honom. Efter

cirka 5 minuter ringer det på dörren, jag gick ner och fick se

min faster stå och titta in genom fönstret. Så efter 10 tiden

imorse fick jag besök, alldeles nyvaken och visste varken ut

eller in:P Och samma sak med William som bara ville sova

när jag skulle visa upp honom för faster. Hon hade med

sig en present till William.


 


Denna mysiga body. Som passar honom i storlek:)

Av laila berglund - 5 september 2011 20:15


   


William fick en present av Evelina idag då. Och innehållet var

en häftig Kissbody samt två sockar:) Fast han måste växa på

sig för att komma i bodyn:P

Av laila berglund - 5 september 2011 16:30


Idag blev det BVC igen för att väga William som gått upp från

3390gtill hela 3600g.Stor han börjar bli. Han kan ju komma i

en del 56 plagg nu, förr kunde han ju knappt komma i storlek

50. Så det börjar arta sig. Han har även vuxit 3.5 cm på

längden sedan han föddes med. Så nu är han 54.5 cm lång:)


Efter BVC blev det en sväng på stan med syster och Evelina, sedan

fick vi sällskap av Carro med och vi hamnade till slut i parken.

Jag och Carro med varsitt barn och varsin vällingflaska:P Det var

trevligt i alla fall.


  

Av laila berglund - 4 september 2011 18:00


 


Pontus's pappa med flickvän var som sagt och

hälsade på och William fick ju lite saker:)

Tänkte att jag skulle lägga in en bild på

William i bodyn han fick av dom.


Av laila berglund - 4 september 2011 17:38


 

Och det blev denna body som vi köpte på presentkortet

som vi hade på Barnenshus. En riktigt mysbody, så läcker:)

Denna jäser William i idag då han fick besök och presenter.


Puss.

Av laila berglund - 4 september 2011 17:22


Nyss haft besök här. Pontus's pappa med flickvän kom hit från

Sundsvall och hälsade på ett tag och tog en kopp kaffe. Och dom

hade med sig fina presenter till William med. Tack:) Blev ett

skötbord, som absolut behövdes, så nu slipper jag köpa det.

Sedan en läcker Superman body och ett mysigt gossedjur.


   

Puss.

Av laila berglund - 4 september 2011 14:55

Nu fick jag ett ryck så nu blev det till att beställa hem lite kläder till William. Han har ju inga kläder i storlek 50/56 så lika bra att klicka hem en del plagg.

Så detta blev det. Samt några BHar till mig såklart. Det kan behövas med:)

En mysig overall 99:-

 

En mys dress, 149:-


  

Två långärmade tröjor, 129:-


 

Två bodies, 99:-


 

En bh, 69:-


   

Två t-shirt bh, 99:-

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards