Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg under september 2011

Av laila berglund - 23 september 2011 20:30

      

Wille var och hälsade på farmor så här på fredagskvällen:)

Av laila berglund - 22 september 2011 17:00


  


Hua, hemsk nageltrång ledde till hemsk operation. Så nu sitter

jag här med min stora tå, och fredag nästa vecka får jag äntligen

ta bort stygnen, hoppas det ej gör ont:S

Av laila berglund - 22 september 2011 15:00


 

under tiden vi va på lägenhetsvisning så fick

wille vara hos morfar som satt barnvakt.

Av laila berglund - 22 september 2011 13:45


  

Planlösningen.


Nu skall vi lämna lillplutten hos pappa i en 20minuter eller så, så jag

och älskling kan springa iväg och kolla på en lägenhet i närheten av

pappa och älsklings jobb. Hoppas på att den är fin och att vi vill ha

och får den:) Vore bara 1 miljon gånger bättre i sådanafall. Det skulle

lösa så mycket i vår vardag. jag skulle bli så avlastad.

Av laila berglund - 22 september 2011 12:30


 

Nu skippar vi det ljusa och onyttiga brödet. Försöker mig på

att leva de nyttiga livet och hoppas jag kan rasa lite i vikt till

William's dop i alla fall.

Av laila berglund - 21 september 2011 22:16


 


Idag blir vår älskade skrutt hela 6 veckor. Och det första han gjorde

imorse då han låg på divanen i soffan mellan oss, var att chocka oss

då han helt plötsligt vänder sig och rullar från rygg och över till

magen alldeles själv. Vi bara gapade. Herregud! Han är snabb vår

lillkille. De som brukar ta sådan tid innan dom lyckas med det. Men

vet att vi varit snabb i utvecklingen på min sida av släkten. Så nu

märks de att han växer, för snart kan han väl hålla upp nacken

själv och därefter krypa, så då får man väl springa runt och leta

honom. Och när moster Lizz med killen sin kom idag så låg

William och rullade runt igen, så även dom fick se:') Gud vad

mamma är stolt över sin Wille kille. En riktigt envis liten plutt

Av laila berglund - 20 september 2011 22:05


           

Av laila berglund - 20 september 2011 21:59


   


Var på stan med Jennie, Carro och hennes dotter Leah, Sarah

och Evelina idag och åt lite mat o pratade en massa. William

fick present av sin gudmor Jennie:) Så läckra.

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards