Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 22 december 2010

Av laila berglund - 22 december 2010 19:45

  


Beställde denna söta body i ljusblått, för några dagar sedan och fick hem den nu. Och den är bara såååå söt (': Hihi, men man måste ju börja någonstans. Kommer sitta och gråta om några månader när jag ser alla söta små barnkläder, vi har en underbar tid framför oss jag och Pontus. & vi längtar så mycket tills Juli månad då vårt lilla troll kommer.


Puss & Kram.

Av laila berglund - 22 december 2010 12:40


Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit).

Absolut nummer 1 nu.

Av laila berglund - 22 december 2010 12:02

Haha rubriken på detta inlägg får mig att tänka på en riktig nörd (Ronny), som hatar tidiga mornar.

Idag blev jag hemma, kände ej för att kliva ur sängen imorse, har så mycket att tänka på, och idag blev det ännu mer, måste ta mig en stor funderare på vad jag skall göra åt denna hemska sak. Hoppas att det löser sig på bästa möjliga vis. Dagen kommer ägnas åt lite klädtvättande och sedan skjutsar pappa mig för att hämta lite saker ute i lägenhten så jag hoppas att jag får med mig mycket. Men imorgon får det allt bli lite jobb & därefter åka och handla en massa smaskig och saftig julmat - skall proppa i mig julskinka  


Puss & kram.

Tidigare månad - Senare månad

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards