Livet som mamma, dotter, syster & själsfrände.

Alla inlägg den 21 december 2010

Av laila berglund - 21 december 2010 20:29

  


Det finns två underbara flickor i mitt liv, & fastän vi kanske bråkar & tjafsar ibland vill jag att dom skall veta att dom betyder allra mest för mig. Platsen dom har i mitt hjärta kan ingen någonsin ta ifrån dem. & för att visa vad dom betyder för mig har jag gjort denna tatuering. Jag älskar er mina underbara småsystrar.  

Av laila berglund - 21 december 2010 20:20

  

Har nu under 4 veckor varit nå sjukt sugen på godis, aldrig vart så här sugen på de som är onyttigt. Men skönt att man kan skylla på annat än att inse att man bara börjar bli fet. För det är ju inte fet jag blir , inte bara iaf;) Nej det är ju ett litet liv som växer i mig. Hihi och det är så spännande :D Och dessa månader kommer inte räcka för att hinna med allt.  Så det gäller att stå i.


Puss & Kram.

Av laila berglund - 21 december 2010 16:01

  


Pontus, vill bara att du skall veta att jag älskar dig mitt hjärta. Det är svårt för mig att i ord beskriva hur mycket du betyder för mig, men att ha dej vid min sida det är det underbaraste jag vet. & nu väntar vi även vårt första barn tillsammans & jag längtar så till den stora dagen som idag beräknas vara 201-07-22. Jag älskar dig gubben.

Av laila berglund - 21 december 2010 15:53

Som ni märkt är detta en ny blogg. Detta beror på att jag hade en blogg på en annan sajt men en psykiskt störd människa som tror hon får kalla sig för "min mamma" tog kontakt med mig igår - efter hela 8 år för att skriva grattis och verkligen tro att hon skall få den äran att kalla sig mitt barns mormor, men aldrig i livet säger jag. Har du aldrig funnits i mitt liv förr behöver du ej vara delaktig i det nu heller. Mitt barn kommer ha allt h*n behöver när h*n kommer till världen, och den roll du tror du kan komma o snylta på, den har redan en underbar människa valt att börja växa in i. Det är dags för dig att inse - du är bara luft!


Lämna mig, mitt barn & min familj i fred.

Tidigare månad - Senare månad

Laila Berglund


Lever livet med min underbara familj som består av min älskade pojkvän/sambo, vår mysvovve Cash och vår nyfödde son William♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategori

Gästbok

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards